//adsense mobile

                          Kam Terpusuh Aku Teriluh


Tertima terima pusuhku la lah aku sia-sia nimai
aku pe bage denga ukurku la lah kita enggo radu ertima
la kin lah aku sia-sia nimai
aku pe bage nina ukurku tigan
la kin lah kita enggo radu ertima
kam ibas biberndu ngenca nde biring
aku kari enggo terpusuh
kam kari terpusuh denga ma tigan
aku kari enggo teriluh
kai … tanda atendu ngena man bangku
ula pagi ngadi dalan nde biring
mulihken pe enggo mesera
labo pagi kita ngadi tengah dalan
ras pagi kita duana ma tigan
seh pagi sura-suranta
mari nde biring mari mesayang ras dage kita duana
o ta ma tigan o ta mesayang sipesada lah arihta
biring … tigan … ula nai kel kita sirang
sayang ….

Jhon Pradep Tarigan ras Aci Br Sembiring - Kam Terpusuh Aku

0 comments:

Post a Comment

« Prev Post Next Post » Home

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Powered by Blogger.